Loading
kanaesgc

kanaesgc

«slacker!!!!»
Letzter Besuch Vor 4 Jahren • Beigetreten Vor 8 Jahren30,508 Hits (1,490)

Figuren145

Goods35

Medien4

Artikel1

Kommentare33

0pt
arrwwww >///< Thanks so much!!
but.. yeah.. i see.. qwq...
nyaa.. thanks so much for your help <33
kanaesgc (Vor 5 Jahren) #2080705page16.auctions...
page24.auctions...
These are auctions which u could get from a proxy, but it's costly Dx
Vor 5 Jahren
0pt
Oww okayy o3o
uhm.. o3o *goggle it* xD
atm no one is selling him .__.''
arrww >o< but still thank you!
I must see ... maybe I'll find them still in the next time.. qwq
thanks <33


kanaesgc (Vor 5 Jahren) #2068991My friend helped me buy it when she was in Japan >< maybe u want to see if anyone is selling on yahoo auction Japan?
Vor 5 Jahren
0pt
Heyy x33 How are you? :3
Uhm Plsss can you say me where you have bought the Nyanperona plush? I need them for my cosplay qwq... and i can't find a good plush of them... for a good price... and so.. QwQ...
Vor 5 Jahren
0pt
kanaesgc (Vor 5 Jahren) #2030508look at him all the sparkles
https://31.media.tumblr.com/f70ee560cf37af5da3858c5193181333/tumblr_inline_n21ou9MxXy1s13wei.gif

OMG YATO he's so happy really love this pic
Vor 5 Jahren
0pt
kanaesgc (Vor 5 Jahren) #2029779HELLLLOOOOOOO YATO IS OUR KINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG *OFFERS 5 YEN TO YATO* hahahahaha
hurray -jumps for joy- this has made Yato very happy lol now he's closer to getting his own shrine
Vor 5 Jahren
0pt
hello fellow Noragami fan
Vor 5 Jahren
0pt
Kyoya memento mori.
Hi sry, Can you wait me a little more for the shipping of my posters? :( plz.
Vor 5 Jahren
0pt
Thanks for accepting friend request! :D
Vor 5 Jahren
0pt
kanaesgc (Vor 5 Jahren) #1822709Your inbox is full! let me know when cleared and I'll drop you a pm for the shipping for the hatsune miku petit selection luka :3

sorry about that! i've dealt with it, we should be good to go :)
Vor 5 Jahren
0pt
Kyoudokuro (Vor 6 Jahren) #1760579heya, thanks for accepting my FR ^^
I'm from SG & i like nyaruko a lot too~
I actually wanted to get her pure neemo, but was unfamiliar with this product line.
Is she hard to maintain? (like her hair)


Sorry for the late reply XD no probs on the FR hahaha cool to hear that u're from SG. Seems u like quite a lot of animes too (I didn't update mine for the recent series tho)

The hair isn't hard to maintain, just that its rooted so if the hair is damaged u can't just slip it off like a wig or what so I usually leave it as it is haha! And, some daiso doll clothing fit on her well hahahaha
Vor 6 Jahren
Mehr Kommentare Anzeigen