Loading
Valestein3

Valestein3Here with you to Knight

«I know how to be valedictorian. I've played Trails of Cold Steel»
Letzter Besuch Vor 9 Stunden • Beigetreten Vor 2 Jahren23,941 Hits (1,965)

Figuren114

Goods8

Medien85

Über

Vilseriol! I'm a casual Figma- I mean, FIGURE collector who started with Figma Yukiko and my collection has snowballed from there.

Most of my collection- I'm ashamed to admit it- consists of Figma. They're one of the best looking figures out there, in my opinion. Their shading, coloring, worksmanship, and the way the figure feels in my hand, makes it my favorite brand for articulated figures. Though I just wish the brand was cheaper, or at the very least, came with lot more accessories.

I like scales but they require quite a bit of space, which is something I need more of. Plus, I like to play with my figures. A lot of them don't stay in one pose for long

Aside from that, I also have a pet Bombay cat, I enjoy airsofting, and, don't laugh, gardening. Yes. Gardening. Vegetables are good for you!
Show(s)
Currently watching: The Americans, Queen of the South, Hunter x Hunter and Mike Judge's: Tales of the Tour Bus.
Bücher
Nothing in particular at the moment
Spiel(e)
Currently playing: Starcraft 2, Pokemon: Let's Go Eevee, Spyro Reignited, SNK Heroines, and Smash Ultimate
MOE Punkt(e)
Green and yellow eyes, green and purple hair, pouty lips, sneakers, skin tight knee length skirts, form fitting jeans, tight slacks with button down blouse, polearm, fencing sword, ribbons, black cats, and exposed shoulders.
Musik
The sigh of relief my clients make after a long rep. I know that feeling haha
Kamera
Sony a6000 and my Galaxy S9. This thing can shoot up to 12 megapixels! OOOOOOOOHHHH :O
Computer
An old, beat up Compaq tower that houses a GTX 960, a power supply that can power it, fans that keep it nice and cool, 16 gigs of ram, 1 terabyte internal drive; partioned 500gb external drive, and all held together by an Intel i7 processor.

Artikel1

The Sony a6000 experience

16-50mm: Often underestimated, it's versatile and is a decent wide angle lens. A bit slow and causes a bit of barrel distortion, however.

SEL35mm: Very versatile, it takes good pictures and is a great video lens due to its speed, autofocus, and image stabilization. Watch for the chromatic abberations though!

SEL50mm: I have to cross the street just to frame the subject, but the quality to price ratio is outstanding. Satisfies the "bokeh fiends" out there with its creamy finish.

30mm Macro: It gets the job done, but the autofocus is slow and often hunts.

Sigma 19mm: A good, wide angle for the price. Not the fastest, but pictures always come out sharp in the right conditions.

Zeiss Loxia 50mm:
This manual focus only lens has excellent build quality and good control rings.

Bokeh is painterly with lots of definition and isn't mushy butter. Color rendition is beautiful, with a more neutral tone and isn't overly saturated.

A VERY fun lens to use.

Kommentare605

0pt
the endings for two of the dudes where so cringey honestly esp her child hood friend one toma , i hated playing thru that route so much honestly i dont understand how it could even end with them being even remotely civil with each other let alone "in love" . i've seen that visual novel on sale before but i only really like horror visual novels or dating sims im really picky lol and honestly i don't really but my grandfather goes all out and i just help him along the way lol we have a big tree in one room and a smaller tree in another room and tons of other stuff just around the place lol i dont get into xmas trees because when i lived away for awhile my cat would run straight into the tree knocking it over so i just stopped buying trees lol
Vor 2 Stunden
0pt
Yep, it's just one of the few actual fighting games that I played for more than like 2 seconds, LOL!

Ugh...well I have a tree up with lights, but not decorations. I have some lights up on the front of the house too...so yeah, from a distance we don't look like scrooges, but don't look up close! LOL!!

HAHA...Firby!!! I love it!
Vor 19 Stunden
0pt
haha amnesia: memories and diabolik lovers are pretty bad , i think only like one route is okay in amnesia is good but the rest made me cringe really badly
Vor 20 Stunden
0pt
I went on a kick at one point playing Dead or Alive...don't even remember which one it was, but it was fun. I sucked, but it was still fun, LOL!!

Nah I don't have / play Pokemon...

...and I vote definitely ...SHOTS! :D
Vor 1 Tag
0pt
Hahahah this made me chuckle, thanks! ( ^∀^)

Oh I see what you mean! There’s no magnets there, I remembered because dad and I set them up together. The magnets would help though, since my cat discovered that he can open doors. Since there’s a wide enough gap between doors when they’re closed, he started to open them up little by little hahaha. He also managed to open my closet, even though it had a much smaller gap. With magnets he would give up opening them sooner.

Yeah, I’m slowly running out of space on figure shelves so I either put some figures elsewhere or box some up and sell them if I don’t miss them. Unfortunately, the amount of figures I sold lately didn’t clear up enough space for my upcoming preorders.

Oh gosh, I grew up reading Harry Potter and watching films but Fantastic Beasts is exactly what I love (20s and 30s design and fashion, which was one of the reasons I studied fashion design) and with an unconventional and amazing main character. Sadly I’m not sure yet what I think of the second movie (need to rewatch it) but hopefully the sequel(s) come close to how much I enjoyed the first one. Do you like the Wizarding World too? (*´ω`*)

Oh my! I was just thinking the other day while playing with her in eng fgo (recently ascended her to her last ascension) how gorgeous would it be if they made lvl 4 ascension outfit scale, figma and/or Nendoroid! I love the added details in her hair, how long and beautiful her hair is, as well as that her outfit looks more regal and luscious! (*´◒`*)

I had one and only figma before — Ryuko from Kill la Kill. I didn’t like her when she arrived so I never opened her and sold her. I do want the Mako figma MF announced, hope she’ll have different expressions than her Nendos♡

But Tamamo~~! (●´ω`●)

I had to po her rerelease since I regretted not poing her the first time so, so much! There’s something about her that works as a figma, not to mention I prefer her faceplates over Nendo’s. No matter how cute the Nendo is, I’m disappointed that her fps are so basic. Really wish we’d get more of her fgo outfits/classes, maybe even the newest assassin (or will she be an alter ego?) Tamamo gets some love.

I find it very strange that both her Nendo and figma were Extra versions, when they could’ve easily made fgo ones. Fgo versions have more expressions to choose from too. ; w ; I’m secretly hoping for summer Tamamo figma and Nendo, really don’t get it why the summer servants don’t get the love besides scales and one Arturia wonfes exclusive figma. almost forgot about that one oops (● ˃̶͈̀ロ˂̶͈́)੭ꠥ⁾⁾

I just read your about section and you have a Bombay cat? They’re so cute! My boy is a seal point Siamese (he’s almost 10 months old) but I want to have a Bombay feline one day. Sadly, I rarely see them here. I also have a dog, Chihuahua boy of 11 years. And omg, gardening! I love it too, got the love from my mum that grows vegetables, fruits and flowers. I’m still figuring it out since most of my plants don’t like my room (it’s cold and humid but can’t keep many plants elsewhere because of pets) but I’m good with herbs we have in our miniature small garden. When I move out I will focus on gardening more. ᕦ(ò_óˇ)ᕤ
Vor 1 Tag
0pt
i never played that but i get really into dating sims lol idk why its just so much fun i think theres only been 1 dating sim game that really had me ..... just question the creators intent...and why it was popular...why ... it was so bad
Vor 2 Tagen
0pt
super late, sorry!

Dobra večer hehe! Mikon~~ Always happy to see another fan of the best fox girl too!

Awww thanks! (●´ω`●) by metal parts, do you mean the door metal clamps or? I don’t think they’re magnetic, the doors were an option with the shelves when I bought them while my other shelves are open. :3 So my display isn’t open but some dusts does come through the gap between doors but it’s not much so I dust them once or twice a month. However, I do sometimes put some of the figures elsewhere in my room, but only temporarily because of dust, and my very curious kitten haha.

My open shelves are mainly books with some other trinkets here and there. I plan on making a room tour blog post soon as soon as my room is a bit more tidy and I add some details. ( ˘ω˘ )
Vor 2 Tagen
0pt
Zeiss 24mm is my first E-mount len. Although it's a APS-C len, its short nearest focus distance and perspective effect impress me a lot, I think this may be one potential reason that I choosed 24GM many years later XD

I have a friend who was a pentax user, he used to show me the pentax FA 43mm/f1.8, he told me that the 43mm was the real "normal len" for full frame. So I think I know your feel of a little tight on 50mm :)

And about the WF, in 2018 WF hold an event called "WF2018 in Shanghai", and they also have scheduled a new event called "WF2019 in Shanghai" next year, which will be held in June. Since I could enjoy the WF event just by taking subway, I will do that every year XD (I will also go to the Japan WF event one day~~~)
Vor 2 Tagen
0pt
Hahaha I agree with you that the 55 Sonnar is really a perfect len. Although I may choose the 24GM for walking around, I'm a figure player, this len must be the best choise for WF!!

So it could be replaced, but I will never sell it, never XD! (Actually I'm also keeping the NEX-7 and E 24mm/f1.8 in my box, I love them~~)
Vor 2 Tagen
0pt
a good thick slab of bacon , i've had it before at some restaurants taste amazing and just some ps4 games i missed out on buying this year and a ton of ps vita dating sim games i wanna get my grubby little fingers on
Vor 2 Tagen
Mehr Kommentare Anzeigen

Anticipated video games (in no particular order)

1. Aegis Rim

2. Fault: Milestone side;below (I'm serious! That's the name!)

3. Fault: Silence the Pedant

4. Resident Evil 2 REmake

5. Doom Eternal

6. The Elder Scrolls VI

7. Trails of Cold Steel 3 and 4

8. Metroid Prime 4

9. Devil May Cry 5

10. Valkyria Chronicles 4

11. Code of Princess EX+

12. Soul Calibur 6

13. Metro: Exodus

14. Red Dead Redemption 2

15. Spiderman

16. Tomb Raider

17. Trails of Zero and Azure HD (rumored)

18. Advent Rising 2