Loading
Osomatsu
Letzter Besuch Vor 8 Stunden • Beigetreten Vor 4 Jahren83,386 Hits (223)

Figuren1,168

Goods146

Medien27

Artikel5

Kommentare77

cryingtrashVor 2 Monaten#80732461happy birthday!! hope you’re staying safe!Thank you so much :)
Vor 2 Monaten
happy birthday!! hope you’re staying safe!
Vor 2 Monaten
Aradım zaten 5 dakika oyaladılar beklettiler sonra vergilerle bizim bi alakamız yok dediler. Cidden uğraşmaya değmez, gittim aldım sonra figürleri, neyse artık. İşin komik yani 11200yen yazan kutuya da 14tl vergi koymuşlar, neye sevinip üzüleceğimi şaşırdım ben de :D
Vor 7 Monaten
Merhaba tekrardan ^^
Daha önce hiç PTT'ye gümrük vergilerinden dolayı şikayetçi oldunuz mu? 2000yen yazdırdığım figure 70tl vergi koymuşlar, aynı gün ulaşan yine 2000yen başka figürüme 25tl vergi gelmiş. Resmen rastgele yapıyorlar şu işi. Sizin başınıza hiç böyle bir şey geldi mi ya da sizce arayıp şikayetçi olmalı mıyım?
Vor 7 Monaten
Cidden çok kötü olmuş ya umarım düzeltirler :/
Vor 8 Monaten
5 sene sonra durduk yere bunu yapmaları çok saçma olmuş cidden, sorunu yaratıp cevap vermemeleri zaten ayrı bir saçmalık :/

Ödenmiş ama kargolanmamış figürleriniz var mıydı NY'yle? Onlar ne olacak şimdi :/
Vor 8 Monaten
Yani yok hayır yaşamadım bu aralar, siparişlerimin hepsi şu an gemide kargodalar daha elime ulaşmadılar yani. (Jalter, Gilgamesh, Tsunade, Jiraiya vs) Elime ulaşmaları daha birkaç hafta sürer.

Tek problem çıkış tarihi belli olmayan figurlerin ödemesini erkenden istemeleri figürler ertelense bile. 2 tane siparişimi ödemedim erteleneceklerini bildiğim için onlar da iptal oldu.

Sizin nasıl problemleriniz oldu? Forumlarda da gördüm baya sıkıntısı olan var Nippon yasanla :/
Vor 8 Monaten
Çok kötü oldu bu yeni kurallar ya... :(

Amazon gümrük ücretini önceden kesiyor, bir daha gümrükle uğraşmıyorsunuz. İki kere ödemiyorsunuz yani. Ama dediğim gibi kitap alımında aynı kurallar geçerli değil diye okudum (150€’e kadar vergisiz yani). Acaba yanlış bilgi mi diye birine danışmak istedim. Doğru demek. Amazon’a bunu kanıtlamam lazım bir şekilde :)

Aynen, benim de bir kargom hiç ücret kesilmeden geçti gümrükten, yolda şuan. Çok değişik bir sistem, çok :) Tutarsızlık diz boyu. Neyse, teşekkür ederim
Vor 1 Jahr
Merhabaaa^ Bir şey soracaktım da. Çoooook önceden de konuşmuştuk belki hatırlarsınız. Yine ben bir şey sormuştum :) Gümrük sınırının kaldırılması ve genel olarak gümrük ile alakalı yapılan yeni düzenlemeler hakkında bir şey kafama takıldı da. Birkaç yerde gümrük sınırının kalktığı, ancak sadece kitap alımında 150€'a kadar vergi alınmadığını okudum. Bununla alakalı bir bilginiz var mı acaba? Ben sık sık Amazon JP'den ve CD Japan'den manga alıyorum da, en son Amazon'dan almayı denediğimde direk vergi ücreti ekledi fiyata. Amazon ile de iletişime geçtim, fakat çok bir sonuç alamadım.
Vor 1 Jahr
Tesekkur ederiim ^^
Vor 1 Jahr
Welcome to Entertainment Hobby Shop JUNGLE!

Über uns

Level
Geschlecht
Land
Beruf
Mathematics Teacher
Show(s)
Pokemon,Inuyasha,Gintama,YuuYuuHakusho,DragonBALL,OnePiece,Naruto,Bleach,AnoHana,Madoka,Digimon,HunterxHunter,DeathNote,Bakuman,ElfenLied,KurokonoBasuke

Bilder199

Lieblingsbilder123

Favoriten49

Freunde62

Clubs3